Nog 1 week - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Laura Lustig - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Laura Lustig - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: LLau

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 April 2012 | Nederland, Deventer

Nog 1 weekje en dan is het zover!
Ik heb zoooo veel zin!

Heel veel voorbereiding in 1,5 week hoor. In het vervolg toch maar iets eerder bedenken dat ik zo'n reis wil maken. Dan maak je het jezelf net even wat makkelijker.

Nog wat kleine spulletjes kopen, en dan rollen en duwen maar. Want tja, ik wil altijd meer mee nemen dan dat erin past.

Net alle vluchtgegevens binnen gekregen. Ik vlieg met Air France over Paris-Charles de Gaulle. En echt serieus; ik vind het super: Niet omdat ik naar Parijs wil, of omdat ik daar iemand ken, of omdat ik Air France een goede maatschappij vind.... Maar omdat ik het altijd zoo mooi vind hoe ze die naam uitspreken op Schiphol!
Ik met mijn slechte Franse taalkennis ga het niet nadoen, want dan gaat de magie verloren. Maar volgens mij kent bijna iedereen (die weleens op Schiphol komt) wel die mooie tekst door de schalmende speakers.
.......Zijn daar nou altijd mensen te laat dan voor die vluchten? Ik weet toch zeker dat ik het vaak gehoord heb. Voor de zekerheid, zal ik er maar voor zorgen dat ze straks niet mijn naam bij die mooie Parijse luchthaven moeten noemen.

Inmiddels kennisgemaakt (via de Shoestring website) met veel van de mensen die door Mexico, Guatamala, Honduras en Belize meegaan met de rondreis. Echt stuk voor stuk gezellige mannen en vrouwen van mijn leeftijd. Heb echt het gevoel dat ik eigenlijk helemaal niet alleen ga. Dus dat is al super. Ik vlieg wel alleen, de rest gaat via Philidelphia. En hebben daar een tussenstop van 5,5 uur. Ik slechts 1,5 uur op Parijs. Dus je hoort me niet klagen. Ik ga gewoon lekker slapen haha!

En bij de eerste kennismaking werd al snel gezegd; we maken een groep op Facebook aan. Dus ja, met een kleine tegenzin heb ik me bij het zoveelste Social Media geweld aangemeld. Dus als je me zoekt; zie Facebook.
Wellicht lees ik dit over 5 jaar terug en bestaat mijn hele wereld uit computer kennissen,... maar ik geef toch nog steeds erg de voorkeur aan persoonlijk contact.

Daarbij wil ik op voorhand van mijn reis iedereen van familie en lieve vriendinnen bedanken voor alle steun en liefde etc van de laatste periode. Mede door jullie ben ik nu alweer zover dat ik mijn eigen reis ga maken. En dat zal ik natuurlijk nooit vergeten.
Ga hier niet uitgebreid van alles bespreken, maar als je dit leest weet je wel dat het voor jou ook bestemd is.
BEDANKT!

Groetjes Laura

  • 12 April 2012 - 13:40

    Dagmar:

    Hey Lau,
    Echt supergoed dat je dit gaat doen!! Ben stiekem wel een beetje jaloers ;). In elk geval heel veel plezier en lekker genieten! Ben wel benieuwd naar al je verhalen en foto's straks.
    Eerst zondag nog even een oefening hoe je al die mannen daar gek gaat maken met je heupen ;) hahaha!

    Xx dagmar

  • 12 April 2012 - 14:28

    Suus:

    Lieve Buuv,

    Wat super gaaf dat je dit gaat doen! Ben zo jaloers!!!
    Heel veel succes nog met pakken en natuurlijk héél veel plezier tijdens je reis! Ga je zeker volgen!

    xx Buuv

  • 12 April 2012 - 15:00

    Kim:

    LEUKLEUKLEUK......we wachten met spanning en plezier de rest van je stukjes af!! xxx

  • 12 April 2012 - 20:50

    Lieve Laura:

    Ik vind het fantastisch dat je deze reis gaat maken maar vind het tegelijk ook wel weer heel spannend. Dat weet je ook wel!
    Er valt nog het nodige te doen voor je weg gaat maar dan begint vrijdag het grote genieten.

    Xxx. Mam

  • 13 April 2012 - 09:23

    Marloes:

    Hey lieve Lau

    Ik vind het zo ontzettend goed van je dat je dit gaat doen!
    Heel veel plezier en erg leuk dat we je kunnen gaan volgen, ben benieuwd naar alles wat je gaat mee maken.

    tot morgen en xxxx

  • 18 April 2012 - 12:35

    Hanneke :

    Heel veel plezier ik hou van jou en je weet wat ik gezegd heb hé!!!!! xxx Tantetje

  • 23 April 2012 - 16:36

    Schoonzussie Maaike:

    Hoi Laura,
    Waarschijnlijk heb je al heeeeel veel mooie dingen gezien maar ik wil je toch ook voor de rest van de reis heel veel plezier wensen! ps, ik ben wel benieuwd naar een update hoe je het daar nu hebt ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Laura in Azië en Australië!

Actief sinds 06 April 2012
Verslag gelezen: 664
Totaal aantal bezoekers 44499

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 27 Februari 2014

Vacaciones en Cuba

05 November 2012 - 21 Februari 2013

Laura in Azië en Australië!

20 April 2012 - 31 Mei 2012

Midden Amerika in 6 weken

Landen bezocht: